Over ons

Wij geloven dat deeleconomie past in de huidige maatschappij. En je huis tijdelijk verhuren tijdens je vakantie is daar 1 van. Een nieuwe stad ontdekken, tussen de locals.

Gasten die hun vakantiewoning boeken via websites zoals airbnb, flipkey, wimdu of booking.com betalen goed, maar hebben hoge verwachtingen. Je woning verhuren is daardoor enorm aantrekkelijk, maar wel een boel werk. Daarom zijn wij er. Hosted By Wendy is een initiatief voor huiseigenaren. Als je met ons samenwerkt, zorgen wij voor alles dat nodig is om je woning te verhuren.

Ons team bestaat uit ervaren mensen, die hun vak verstaan en weten waar ze op moeten letten. Met de juiste mensen op de juiste plek, maken wij het voor iedereen mogelijk om zijn of haar woning te verhuren en bezorgen we gasten een verblijf om nooit te vergeten.

Bij het verhuren van je woning komt veel kijken. Wij als property manager nemen alles uit handen. Hieronder een overzicht met waar wij ons mee bezig houden, terwijl jij lekker op reis bent. 

Service naar gasten

Met een enthousiast en jong team staan wij altijd voor jou en onze gasten klaar. Onze host verwelkomen de met zorg geselecteerde gasten, persoonlijk voor de sleuteloverdracht. We verassen de gasten met een welkomstpakket, geven ze een tour door de woning en maken ze wegwijs in Den Haag.

Wij zijn 24/7 bereikbaar en handelen al het contact af voor- en na fysieke aankomst. Zowel telefonisch, via e-mail als via de messaging van het betreffende kanaal. We garanderen dat we altijd binnen één uur reageren. Dus ook op vragen van gasten die middernacht willen boeken. Naast zelf reageren werken we met automatische berichten die we kunnen timen en vooraf geschreven antwoorden op veel voorkomende vragen.

Service naar huiseigenaren

Naast een onvergetelijk ervaring voor jouw gasten, zorgen we ervoor dat je huis schoon blijft en in de staat waarin je het hebt achtergelaten. Hier zorgen wij voor door geïnteresseerden te screenen op basis van een profiel dat we samen met jou opstellen. We accepteren uitsluitend boekingen van mensen die passen in dit profiel en instemmen met de huisregels. 

Na het verblijf van de gasten controleren wij jouw woning op schade en rapporteren wij aan je. Mocht de schade niet bekend zijn dan kunnen wij een resolutie indienen bij de gasten.

Voor, tijdens en na de verhuur zal je binnen ons serviceteam een vast aanspreekpunt hebben die op de hoogte is van zaken rondom jouw woning.

Advertentiebeheer

Wij zorgen voor professionele foto’s van je woning en een advertentietekst. Ons prijssysteem berekent dagelijks de optimale nachtprijs door rekening te houden met seizoensinvloeden en aanbod bij jou in de buurt.  
Daarnaast hebben wij de mogelijkheid om op meerdere kanalen tegelijk te adverteren. Denk aan booking.com en Expedia.

Betalingen

Wij regelen alle betaling stromen. We incasseren de huuropbrengsten, de borg en retourneren deze na afloop.  Uitbetalen kan wekelijks of maandelijks.